NAJCZĘSTSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI
P: Jaki rodzaj odpadów Państwo transportują?
O: Przede wszystkim odpady poremontowe, gruz, ziemię i odpady zielone.
P: Kiedy można u Państwa składać zamówienia na wywóz odpadów?
O: Składanie zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-18:00 oraz w soboty w godz. 7:00-14:00.
P: Czy oprócz Poznania wywożą Państwo odpady w innych miejscowościach?
O: Obsługujemy również wszystkie graniczące z Poznaniem gminy.
P: Jakie są wymiary Państwa kontenerów?
O: 1,7m3, 2,7m3, 3,7m3, 4,7m3, 6m3, 8m3, 16m3, 18m3 i 40m3.
P: Jak zamówić u Państwa kontener?
O: Mogą to Państwo zrobić telefonicznie (+48 883 111 500) bądź poprzez e-mail (biuro@usun-gruz.pl).
P: Czy wystawiają Państwo fakturę?
O: Na prośbę klienta możemy wystawić fakturę i wysłać pocztą bądź mailowo.
P: Czy jest możliwość wywiezienia odpadów budowlanych we własnym zakresie?
O: Tak – za dodatkową opłatą można zostawić u nas odpady.
P: Jakie kody odpadów Państwo otrzymują?
O: Gruz – 17 01 07; odpady poremontowe – 17 09 04.
P: Jakie informacje mam uwzględnić w zapytaniu ofertowym?
O: Lokalizację budowy, dane adresowe domu/mieszkania/firmy, określoną ilość śmieci oraz częstotliwość odbiorów i wywozu odpadów.
P: W jaki sposób dokonuje się u Państwa płatności za wynajem kontenera?
O: Najlepiej jest zapłacić gotówką u kierowcy od razu jak przyjedzie z kontenerem.
P: Co zrobić, jeśli nie posiadam przy sobie gotówki? Czy jest inny sposób rozliczania się?
O: Można u nas płacić również przelewem w formie przedpłaty. Wystawiamy wtedy faktury proforma.
P: W jakim tempie wykonujecie transport kontenerów?
O: Najczęściej w ciągu kilku godzin od złożonego zamówienia; najpóźniej przyjeżdżamy następnego dnia.
P: W jakim czasie mogę trzymać kontenery na gruz?
O: Małe kontenery (od 1,7 m3 do 4,7 m3) na okres 3 dni, duże (od 6m3 do 40m3) – 7 dni.
P: Czy jest możliwość przedłużenia okresu wynajmu kontenera?
O: Tak – za dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie.
P: Czy przewidujecie dopłaty za przeładowanie kontenera?
O: Tak, z racji, że u nas płaci się za jego objętość, więc ładujemy go do wysokości burt.
P: Czy istnieje możliwość zamówienia u Państwa toalety przenośnej?
O: Podstawiamy i serwisujemy toalety przenośne w odległości do 50km od Poznania.
P: Czy zajmujecie się również rozbiórkami?
O: Prowadzimy wyburzenia budynków itp. ciężkim sprzętem oraz wywozimy odpady z rozbiórek.
P: Posiadacie wynajem kontenerów biurowych/socjalnych?
O: Posiadamy kontenery socjalne, biurowe i magazynowe na wynajem na place budowy.
P: Macie Państwo specjalne oferty dla firm?
O: Tak – o szczegóły proszę pisać na maila.
P: Przewidujecie promocje i zniżki?
O: Dla stałych klientów przewidujemy korzystny system rabatów.
P: Czy sprzedajecie Państwo kruszywo budowlane?
O: Tak, posiadamy gruz sortowany ceglano-betonowy, odsiewkę, piasek i żwir.
P: Czy jest możliwość kupna od Państwa kontenera na gruz?
O: Nie – nasza firma zajmuje się wyłącznie wynajmowaniem kontenerów i rękawów na odpady.
P: Co się zalicza do czystego gruzu?
O: Czysty gruz to czerwona cegła, beton, tynk, armatura i ceramika.
P: Co się zalicza do odpadów budowlanych?
O: W zasadzie wszystko, oprócz odpadów zaliczanych do niebezpiecznych, np. eternit bądź papa.
P: Czy posiadacie w ofercie załadunek ręczny?
O: Nie – załadunkiem zajmuje się klient.
P: Macie w ofercie rękawy na gruz?
O: Tak.
P: Jak długie rękawy na gruz mają Państwo do dyspozycji?
O: Oferujemy rękawy na gruz o długości do 10m.
P: Czy oferujecie również montaż rękawów?
O: Niestety nie – kierowca dowozi rękaw za darmo, ale jego montażem zajmuje się już klient.
P: Jesteście wyposażeni w auta z dźwigiem HDS?
O: Tak, jest możliwość wynajęcia u nas wywrotki 14 m3 z dźwigiem HDS.
P: Czy ważą Państwo swoje kontenery?
O: Ważymy tylko największe z nich: maksymalna ładowność kontenerów o objętości 16m3 i 18m3 wynosi 15t, a 40m3 – 10t.
P: Czy załadowanie kontenera „z górką” jest możliwe?
O: Jak w przypadku pytania nr 15 – u nas płaci się za objętość pojemnika, dlatego ładujemy go tylko do wysokości burt.
P: Czy jest możliwość umówienia się na przywóz kontenera na konkretną godzinę?
O: TRaczej umawiamy się na dwugodzinne przedziały czasowe, np. poniedziałek między 8-10.
P: Czy kierowca do mnie zadzwoni w celu umówienia się na odbiór pojemnika?
O: Tak, kierowca zawsze uprzednio dzwoni do klienta przed wyjazdem.
P: Czy mam obowiązek zgłaszania odbioru kontenera?
O: Nie ma takiej potrzeby, ale mimo wszystko radzimy to robić, w szczególności gdy zależy nam na jego szybkim odbiorze.